Retourneren bij Comfy Musthaves
Ben je niet helemaal tevreden met je aangekochte Comfy Musthave(s)? Dan is het natuurlijk altijd mogelijk om de bestelde artikelen retour te sturen. Bij klanten van Comfy Musthaves geldt een bedenktijd van 14 dagen. Dit houdt in dat je 14 dagen na ontvangst, de tijd hebt om aan te geven of de bestelling wilt ruilen of retourneren. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de retour op te sturen. Hoe gaat dit nou precies in zijn werk?
Stap 1: Neem contact met ons via de email: klantenservice@comfymusthaves.nl.
Vermeld hierin je bestelnummer, producten die wilt retourneren en de
reden (vul dit retourformulier in).
Stap 2: Verpak het artikel in de originele verzendverpakking. Als deze niet
beschikbaar is verpak het dan goed, zodat er geen schade opgelopen
kan worden. Hiervoor ben je zelf verantwoordelijk.
Stap 3: Plak een label met het volgende adres op de verpakking:
Retouradres:
Ploegspoor 10
2033 CT Haarlem
Stap 4: Breng het pakketje naar een PostNL punt en verstuur het retour.
De kosten voor deze retourzending zijn voor eigen rekening.
Na ontvangst zullen wij de producten controleren en contact opnemen met jou per email. Zodra je de retour hebt aangemeld zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten van de bestelling naar je overmaken.
Wij vragen je tijdens de bedenktijd van 14 dagen zorgvuldig met het artikel om te gaan. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wilt u het product ruilen?
Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@comfymusthaves.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn of had je iets meer meer informatie gewild. Stuur ons dan een e-mail: klantenservice@comfymusthaves.nl